2012. március 24., szombat

Várakozó álláspont...

Nem még nincs itt... :(
Igen, tudom... Én is nehezen bírom már nélküle...


De hogy tudjátok kiről is van szó, íme egy "kis" epilógus:


Kitaláltam. Igen, én egyedül. Nem volt nehéz. Amióta az eszemet tudom, azóta imádom a kutyusokat! :)
Most így alakult, hogy Társat választhatok... ;)
Hosszas keresgélés következett... Volt sok-sok tündér kis négylábú, de egyik sem volt az Enyém... :( 
Aztán csak úgy unaloműzésként újra a hirdetések tengerébe vetettem magam... 
...és akkor megláttam Őt... MÁLNÁT! :)
Szerelem volt első látásra! <3
Tudtam, hogy Ő kell nekem!
Akkor már el is kezdtem szervezni, és két nap múlva már mentünk is megnézni...


Nem volt kérdés, Ő az Én Kutyám! :D
Hogy honnan tudtam?! Na mire vetette rá magát elsőre? Na mire? Tipp???
Igen, a táska és a sál a menő nála is, na persze csakis H&M minőségben! :D :D :D (Ne izgulj, ezt még lejátsszuk...! :P) 


Aztán jól megbabuzsgattam! Igen, helyettetek is! :P


De ott kellett hagynom... :( Nem sok időre, de muszáj kialakítanom a kis fészkét. 


Amíg megérkezik, addig egy kis ízelítő Belőle... (köszönet Tündinek a képekért!) :)










Na de azért ha ez nem lenne elég bizonyíték, akkor megmutatom, hogy mi alapján esett Rá a választásom:





Szerintem nincs mit hozzáfűzni... ;)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése