2012. március 31., szombat

Fressnapf

...lassan a második (harmadik? negyedik?) otthonom lesz... :P


Ha meglátom, egyszerűen csak elönt a "bekellmennem!!!" érzés... Mert ahogy ma Anyunak megfogalmaztam: Egyszerűen jó ott bent lenni! :D *-*


Arról nem is beszélve, hogy a kedves eladók egyből segítenek a felismerésben, hogy "Tejóégeztiselfelejtettem!!!" :-o 

És ami nálunk is eddig kimaradt...:
"Itt a tavasz..." --> nem, nem úgy fejezem be... :P
Hanem, hogy jönnek az élősködők! Blőőőááá! Utálom azokat a kis dögket!!! x-(
Undorííííííítóóóóóak!!! :@
De itt a kicsi, ám olcsó eszköz, amivel orvosolhatjuk a problémát:
Összesen 200 Ft...
Málna legolcsóbb és lehet, hogy leghasznosabb kis eszköze...
:)
Na, de a legjobb mindig a megelőzés! Ezért a már bizonyítottan legjobb "csodaszerhez" folyamodok. Ha valamit gyűlölnek ezek a rondaságok, akkor az a FRONTLINE! Így be is szereztem a kis súlyának megfelelő kiszerelés... :)

Persze tudom én, hogy még másfél hónapig nem nagyon mehet utcára, de azért most is kertben van, és gyanítom nem leszünk szobafogságra ítélve a következő 5 hétben sem... :P 
Jobb félni, mint megijedni alapon hamarosan megkapja a kis nyakára a csöppöket... :)


Szintén belépett a hasznos eszközök közé egy karomvágó olló is. Jó ha már most hozzászokik a Kishölgy a manikűrözés szépségéhez... *-*

3 megjegyzés:

  1. Bocsi, nem akartok ám beleszólni... (de...) a frontline mellett találtunk már kullancsot Matildban :S Volt olyan is, hogy elpusztultan találtuk benne, de olyan is, hogy nem... a dokink azt mondta, hogy a frontline nagyon nyomul a marketinggal, de inkább csak a szája nagy :S Persze biztos segít, de ha szabad, inkább a advantixot ajánlanám. Bocsi, még meg sem érkezett Málna és már beleszólok, de én is nagyon érzékeny vagyok erre a témára... :) és azt írják, hogy 30 napig tart, de kb 27. napon már érdemes újra bedörzsizni :) Jó cuccolást! Sok pusszantás :***

    VálaszTörlés
  2. Én a Frontline-ról sok rosszat hallottam, komoly bőrpanaszokat is okoz sok kutyánál. Mi egyébként Bravecto-pártiak vagyunk. Az egyszeri adag drágább, de mivel három hónapig tart, összességében gazdaságosabb. Plusz pont, hogy tabletta, nem pedig csepp, bekerül a kutya vérébe, és ez az, ami leghatásosabban tartja távol az élősködőket, mert mindenhol ott van, nem csak a nyakán. Jó kutyázást!

    VálaszTörlés
  3. Most látom, hogy jó régi poszt ez. :)) Csak idekeveredtem valahonnan, és nem figyeltem rá.

    VálaszTörlés