2012. március 25., vasárnap

Isten pénze...

Ha valaki kutyatartáson kezd gondolkodni, nyilván számításokba kezd... Megengedhetem-e magamnak...
Nézzük mi is kell neki:
- póráz
- nyakörv
...és itt álljunk is meg! Na de milyen??? :-o


Cesar Millan (Kutyasuttogó) egy teljesen sima textilpórázra esküszik. Na jóóóó, de ő nem NŐ! :D 
Valljuk be, hogy fontos, hogy S Z É P legyen! *.*
Régen ez volt, és kuss: :S
jó kis bőr... bőrillattal... tuti szétrágja... nagy ötlet...
Ma már azonban hihetetlen választékkal kell megküzdenünk. Mire eljutunk a színig, addig már túl kéne lennünk a MILYEN? kérdéskörön... 
Nekem évek óta nagy szerelmem a Flexi Summertime kollekciójából a narisari változat! B-)
Biztosan tudtam, hogy nekem (egye-fene: Nekünk) olyanunk LESZ! Anno is meg akartam venni, de valljuk be a fekete öregúr tacsimnak elég hülyén állt volna! :D :D :D MUHAHA! 
Neki van csodás piros szettje:
hát nem áll jól neki? :D

Na de vissza a Flexire. Ő az! <3
a képen csak a 3 m-es van, nekünk természetesen a súlyban passzoló 5m-es kellett ;) 
Jó, automata (nekem csak: "nyúlóspóráz") kipipálva. Ne adja az ég, hogy télen kitaláljam, hogy ez olyan "nyaras".... Kellene egy "teles"... Esetleg ünnepi szett is...? :D
Pl. ő? ;)
ooooh karácsonyos!!!! :D
(nem-nem-nem és NEM SZABAD!!!)
Amik még nagyon tetszenek (a teljesség igénye nélkül...) *.*
édi-bédi csíkocskákkal <3

...és akkor még ott vannak a nyakörvek... :D

hihetetlenül igényes!!!
Még ezek után sem érzem, hogy túlzásba estem volna... ;) Ha eljutok ide, na akkor feltétlen ORDÍTSATOK!!!
:-o  Ooohtejóóóóéééég!!!
Itt szeretném kijelenteni, hogy ruhácskája NEM lesz, cipőcskéje NEM lesz! Így már Ti is megérthetitek, hogy miért kell, hogy a póráz-nyakörv területen éljem ki magam... :D 

(képek a Gugliból vannak, köszönet érte...)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése